Blandat idag

publicerat i Allmänt


God morgon!

Vilken strålande fin dag det är idag! Det är riktigt varmt ute nu och jag har avnjutit min första kopp kaffe på balkongen. Jag ska pallra mig ut igen och sola och läsa nån blaska hade jag tänkt mig. Ikväll kommer min stora syster Helena och hon kommer ha med Nintendo Wii igen! Det lär bli en å annan film igen kan jag tro...hihihi! Imorgon kväll kommer även mormor ner och stannar hela helgen och nu var det ett tag sedan man såg henne! På lördag konfermerar sig lillsyrran så nu måste jag ut och leta present, lite små panik har jag då hon är så envis den tjejen att inte vilja bära smycken, vad köper man annars till nån som konfermerar sig??? Tips är alltid välkommet!
Fick plunta kanske...? Hahahaha!
Snart kommer jag ha en ny dator i min ägo och det är jag riktigt glad över! Men, det finns alltid ett men. Nu är det inte jag som bestämt innehållet eller liknande men med min vanliga otur när det gäller datorer så förväntar jag mig att det ska bli nått krongel med den, för det har det blivit med alla andra jag haft. Om det skulle bli så så är det sista gången jag köper dator för då är det meningen att det ska jävlas med mig och att jag inte ska äga nån burk! Håll tummarna för att det blir bra denna gång! Jag har dock inga förhoppningar!

Eventuellt på söndag blir det plåtning igen! Jag håller på att leta efter bra ställen att fotas vid och nu ska det bli jävligt gött att ta vara på vädret när det är så enormt fint! Jag kanske själv bränner av lite bilder då jag faktiskt har en alldeles egen kamera då...wii! Kul kul!

Bjussar på en ny gammal skratt film som filmades en bakfull dag på jobbet i somras. Jag är en aning övertrött!

Jag ger er...SHREK!



Ha en super duper bra dag idag! Ta vara på vädret!

Många kramar

//Jessica


Kommentera inlägget här :