Blomster

publicerat i Fotograf


Jag skrev i förmiddags ett gööör långt inlägg om helgen men av nån konstig anledning så gick det inte att publicera på bloggen och jag sparar ALLTID innan jag förhandsvisar men denna gång gick det inte att få tillbaka inlägget. Så jag vart lite putt och gav blanka *pip* i det och skriver ett nytt nu som inte handlar dessvärre om helgen ;) Antingen kommer jag strunta i att skriva om helgen, som var i övrigt riktigt nice eller så skriver jag om den längre fram...okej damer och herrar?

Börgi (ett av alla smeknamn jag har) har varit ute på foto äventyr idag =) Jag hade det skit skoj tills batteriet i kameran tog slut och det andra funkade inte när inte luckan var på. För att vara första gången, helt på egna ben lyckades jag hyffsat att få till några bilder =)

image269

What do you think?

Jag gillar den iallafall och det är väl i slutändan det viktigaste! Förvånandsvärt roligt att fota blommor trodde jag inte att det var. Just nu önkar jag att jag hade ett macro objektiv för att komma riktigt nära. Älskar sånna bilder! Men jag får nöja mig med det lilla jag än så länge har då jag är i full gång att lära mig hur kameran fungerar! Men shit vad roligt det är! Jag har pratat med flera modeller som vill bli fotade när jag blivit mer haj på det och vissa vill även stå modell nu för mitt lärande syfte! Wii!

image272


Take care!

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ewie:

så fina bilder ^^

2:a kommentar, skriven , av Tove:

fina bilder du tagit innan batteriet tog slut. =)

3:e kommentar, skriven , av M:

härliga bilder :D

Kommentera inlägget här :