Skolan klar

publicerat i Allmänt


Åh vilken dag! Jag har fixat det sista inlämningsuppgifterna till skolan idag så nu är jag klar med skolan =D Nu ska det bli underbart att slippa känna rejäll ångest över skolan och alla uppgifter mm. Jag klarade att sluföra den *stolt*  Vädret är toppen idag och jag har solat lite då och då på balkongen och snart ska jag sticka över till grannen och avnjuta en kall öl i solen, det förtjänar jag efter att ha varit riktigt duktig idag! Se vad som händer senare om man får för sig att dra ut eller om det bara blir hemma, saken märks. Jag är för lat för att ta bild på min outfit idag så jag slänger upp en bild som togs i måndags vid en plåtning där ni ser vad jag har på mig idag. Sommrigt och kvinnligt!  I love it ;)



Måste dra nu innan solen försvinner..eller ölen blir varm ;)

Kraaam

//Jessica


Kommentera inlägget här :