Den första är knäckt

publicerat i Nöje


Precis öppnat min första öl och den smakar utsökt! Lyssnar på Iron maiden högt som tusan, underbart! Borde igentligen in i duschen och kleta på smet i fejan för kvällen, men orka =P Jag har lite beslutsångest om jag ska färga om mitt hår till mörkbrunt/svart igen. Jag trivdes så himla bra i det mörka! Det känns lite mer som mig....



Min kväll ser lite ut så här....ska knäcka mina syskon i tv-spel (som om det skulle hända). Nya Guitar Hero måste prövas fast jag inte ens kommit igenom en hel låt än =P Det kan hända att det blir lite knäppa bilder tagna och om ni har tur någon filmsnutt som ni kan skratta åt! My homie Gräsberg är aldrig sen att ta upp mobben för att filma stackars Börgi i de mest udda situationer ;) Idag måste vi dock hålla oss inom rimliga gränser då det nalkas dop för lilla Mio imörn. Inte så snyggt att stinka alkohol i kyrkan =P Dop presenten blev riktigt lyckad måste jag säga! Kan inte säga vad det är, då blir det ingen överraskning.

Nja....måste fixa till mig så jag blir en snyggare variant av mig själv =D

Hoppas att ni får en härlig kväll!


Pöss på er

//Jessica



Kommentera inlägget här :