God morgon

publicerat i Allmänt


Gooood morgon!

Idag har jag en hel del att se framemot. Min stora syster är hemma och vi ska träffas senare idag och hitta på roliga saker. Det blir säkert lite Nintendo Wii och lite biljard på stan ikväll. Nån som vill hänga på ikväll? Det var evigheter sen jag höll i en kö så vett å tusan om jag ens får ner någon "boll", nja...den svarta skulle det väl isåfall vara =P Jag är ingen dålig förlorare...hehehe!



Nu är vintern här oxå. Ska bli intressant att komma till bilen och få skrapa rutorna idag, det är något jag verkligen avskyr att göra! Jag ser så extremt rolig ut, ståendes på tå för att komma åt i mitten =P Inga vinterdäck har jag heller så vem vet om jag glider av vägen! Jag får köra lite...hm....lugnt idag. Seg som en mört är jag idag, kaffet hjälper mig inte att bli pigg och borde göra mig redo för mitt arbetspass idag. Jag är ingen morgon människa! Kallt och jävligt är det med, vill krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet, det skulle vara underbart. Hungrig är jag med men har inte ens en liten brödbit att käka, stackars mig =P

Tiden tickar för fort nu....jobbet väntar...

Ha en mycket trevlig dag!

//Jessica



Kommentera inlägget här :