I feel good!

publicerat i Nöje



Helluuuuu ALLA!

Jag känner mig extremt busig idag, och kramig...ge mig en kram! Jag var på min arbetskompis idag och kramade henne mycket! Det var så mjukt och mysigt. Man får ta den som är närmast =P
Jag smider mina busiga planer för en klurig person och det kommer bli så jävla sjukt roligt bra! Kan inte vänta alltså =P Nu har jag dessutom fått medhåll att det är ett roligt litet hyss ;) Moohahahahhaha!

Jag pratade för en liten stund sedan med min älskade vän Mägdi som jag varit vän med sen jag var 16 år. Från min underbara tid i Götet! Hon kanske ska komma och bo hos mig i 2 månader....lycklig! Shit vad vi skulle ha roligt ihop!

Detta med hyss och bus...finns det roligare saker än att busa på någon annans bekostnad?

Jag har busat mycket i mitt liv, det kan jag löva er!

Som en gång när jag och Mägdi (vi var 16 och 17 år) då jag bodde i Götet. Då bodde jag granne med med två andra underbara Karlstads töser vid namn Jessica (som gick bort för 1 år sedan) och Linda. De var sånna som var i skolan och skötte sig mot vad jag och Mägdi gjorde *LOL*. Vi fick för oss att ta alla mina ölburkar en kväll, och det var ett gäng må jag säga för att gå över och busa med dom. Vi vek oss av skratt i trapphuset vad vi skulle göra. Vi skippade skorna för att dämpa djudet från oss. Väl framme vid deras dörr, staplar vi upp alla ölburkar i en stor pyramid. Tomma burkar LÅTER mycket om ni inte visste det. På morgonen...hör vi från min lägenhet....FYYYYYYYY FAAAAAAAN FÖÖÖÖR EEEEER! Hahahahahhaha vad vi skrattade! De var stressade för att hinna med bussen som skulle ta dem till skolan, när de öppnade dörren så fall våran pyramid av ölburkar i världens kraaaas så det hade ekat som tusan! De kunde ju inte lämna ölburkarna i trapphuset, så det hade forslat in alla burkar i deras hall i all stress för att hinna med bussen! Åh vad jag hade önskat att se deras miner! Hahahahahhahahahaha! I kind a like it...a lot!



Busar mina läsare något? Eller är det bara jag som har en extrem förkärlek till bus?


Japp.....jag känner mig mycket glad och tillfreds med min tillvaro just nu =D


Pöss på er


//Jessica




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Peter Ljungkvist:

Busa?

Vad ska det vara bra för?

2:a kommentar, skriven , av Alex:

Att busa och driva med någon är ju bland det bästa som finns! Jag busar ofta =)



Alex

3:e kommentar, skriven , av Fredrik din vän från göteborg:

JAg kommer ihåg vad du menade när du var på bushumör för många år sen ;-)

Kommentera inlägget här :