Halloween i bilder

publicerat i Nöje




Nu har jag fått tummen ur och knopat ihop lite bilder sen Halloween. Igentligen behöver jag inte skriva så mycket, jag tycker bilderna talar för sig själva *LOL*. Men...här har vi kvällens födelsedagsbarn...MARIE ↑ som vi var på fest hos. Mycket mycket rolig fest måste redan nu tilläggas! Marie var en helt strålande värdinna hela festen och bjöd på allt, INGEN fick dricka de de hade med...thank You for the Irish Coffe and more..... ;) Ja ni kan själv lista ut hur kvällen artade sig...


Okej...jag har inga ord för min handling av denna rank, vanligtvis är det jag som håller i kameran men icke denna gång! Jag fastnade lite väl många gånger tror jag! Marie har en stor klumpig fåtölj av gummiresår som mitt arsle kom igenom, jag har inte min widescreen längre till röv...är det en 14 tummare nu tro? Vi tyckte det var sjukt roligt iallafall! Jag trivdes bra i min rätt så snygga outfit för kvällen...


Japp det var ju trots Halloween så lite affroperukos fanns att beskåda och flertal gånger att utnyttja till max. Kameror smattrade, mobiler upp hela tiden...vil inte se fler kort sen kvällen!!! Men visst är de snygga bilder? Jag tror ingen av oss denna kväll var skygga för kameran. Längst upp har vi Igge-the man och lilla jag. Sen den sockersöta Jillsan som sorgligt åkte tidigt för att ta hand om sin supersöta dotter Nelly som var lite krasslig. Ja sen jag...igen och jag och Zizzi som för övrigt hade tidigare på kvällen firat 10 månader med Igge...löve is in the air! Ni passar så extremt bra ihop mina hjärtan =D



Sen har jag inte så mycket koll hur Marie fick två tamponger i näsan men jag kommer ihåg att det dansades bugg till världens dansbandslåt! I like it....på nått annat konstigt vänster så kom det fram tattissar...oooohhhhhh scary ha? Hahha...första anblicken på Gräsberg var att det såg ut som han hade en blödande mensf*tta! Mycket skratt igen! Var det dina tattissar Frida?



Das Perukos igen då....gick inte att hålla sig borta ifrån dem! Shit vad sexig Zizzi var i den svarta....You know i Kind a like it! Börjar bli lite skämmigt detta..men clownen Börgi i farten igen!

Efter den superroliga förfesten hemma hos Marie så drog vi alla till Nöjesfabriken och slog klackarna i taket! Det var mycket fölk där och alla hade sketaskoj! Ja iallafall tills jag och Marie blev utslängda (!)
Problemet igentligen var att de hade brandskyddsombudet där och vakterna ville väl se bra ut eller nått. Visst att vi var i gasen, Marie inte så dåligt men att slänga ut oss för att nån av oss omedvetet kommit åt larmknappen på handikappstoan är lite lågt. Sorry liksom. Inte grinade vi tårar för det...EFTERFEST! Nja det vart ingen direkt efterfest...Marie var aparak...inte konstigt så mycket whiskey hon hade druckit. Iallafall så åkte jag och Gräsberg hem för att ta nån mer, klockan var ju ca 02.30...efterfesten bestod av djupa samtal, gammla musikvideos och glada skratt!




Vi kom isäng så sent...ca 06.30 och Gräsberg väckte mig kl.16.00 på söndagens morgon...
Jag ville fly fältet, sova vidare och glömma att jag ens vaknade. Jag var bakis som jag aldrig blir annars. Men efter lite pizza och en dokumentär så var det bra igen! Ja min helg har varit jätterolig...tackar mina lovely friends för ytterligare en crazy kväll! Me like you...a lot!

Kraaaaam


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Patrik:

Haha, ja jävlar vilken kväll :D Det var längesen jag hade så kul :)

2:a kommentar, skriven , av Patrik:

Haha, ja jävlar vilken kväll :D Det var längesen jag hade så kul :)

3:e kommentar, skriven , av Johan:

Haha, sjukt roliga bilder =)

Kommentera inlägget här :