Shopping

publicerat i Allmänt


Helluuu!

Nu har jag precis kommit hem från staden där jag har shoppat lite med käre Gräsberg. Det blev lite underlagskräm och nya ögonskuggor från Isadora! Gud vad jag är lycklig att jag äntligen köpt den!↓
Jag har velat haft den sen den kom men har tyckt det varit lite för dyrt men idag gjorde jag mig själv en tjänst och köpte skiten! Det ska testas snart härhemma!


Jag provade en asläcker skinnklänning på Carlings som jag blev dökär i...den borde jag köpa...eller ska köpa! Urläcker! Sen var jag inne och provade underkläder på Change men det skulle jag inte gjort! Man blir så deppig att prova bh:ar. Inte många som passar alltså. Mina boobs har växt igen..hahaha! Inte min dag alls idag att prova kläder, allt satt dåligt förutom skinklänningen....min lycka i allt elände! Jobbigt att vara kvinna ibland!

Om en stund kommer Gräsberg hit och ska hjälpa mig att installera om min dryga dator och nu kommer äntligen nya Photoshop in i burken, längtat som faan efter det! Det ska bli skoj att pilla och se allt det nya i det =D Och förhoppninsvis så går min dator bättre, nu är det hemsk vill jag löva!

Jag känner mig glad idag...bara sådär!

Duschen nästa =P


Kram på er


//Jessica



Kommentera inlägget här :