Dagen klar

publicerat i Allmänt


Pust och stön men jag lever =D

Jag har varit hemma nästan hela dagen och städat och blivit förbannad. Jag hatar verkligen vår tvättstuga av hela mitt hjärta. Jag hatar att tvätta, det är det värsta jag vet efter matlagning. Fick efter mycket om och men en tid idag, på min lediga dag...super tänkte jag. Jag kommer ner till stugan (som igentligen är ett höghus men skitsamma) slänger i en maskin och upptäcker sen att den andra maskinen är UR FUNKTION!!! Detta händer mig, jämt och ständigt eller att det blivit fel i bokningssystemet så vi är två som ska tvätta samma tid. Alltid är det nått med jävla tvätttiden! Jag blev rasande! Jaha...min vanliga otur men det är väl meningen antar jag som med allt annat dumt i mitt liv. Inte undra på att mamma får boka tvätttider till mig när min stuga (höghus) är allt annat än bra!
Jag har en egen tvättmaskin som jag älskar...mitt bästa köp någonsin. Men näääeeee dåååå...inte nått jävla uttag i min lägenhet för en tvättmaskin. Jag köpte den när jag bodde i min förra lägenhet. Jag ska faan ringa en rörmokare så jag får min egen tvättmaskin i lyan igen! Hatar strul...blääää alltså!
 


Ja jag ska inte vara negativ längre..tar för mycket krafter =P
Jag älskar föresten mitt sovrum, det är så mysigt där. Jag bäddade rent där idag och finns det något bättre än att lägga sig nyduschad i rena sängkläder (klart det finns det såklart)? Det är en härlig känsla! Trot eller ej så har jag inte gjort om där sen jag gjorde sovrummet. Jag är så jäkla nöjd med det. Vad kan det vara...säkert två år sen. Det kostade skjortan så jag vågar väl kanske inte ändra på det =P Och sen får man inte glömma att jag inte är inne på inredning längre som jag var, rätt skönt att inte vara så manisk och pedant längre! Jag försöker tänka på när jag köpte en inredningspryl sist eller en tidning om inredning....kanske ett halvår sen...baaaaaad! Inget intresse längre =(

Jag vet....inte världens roligaste inlägg....men det har inte varit något annat skoj direkt.

Pöss å kel i mitt sovrum ;)


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Assnyggt!

2:a kommentar, skriven , av Janina:

Åh vilket mysigt sovrum! där skulle jag vilja flytta in direkt :D

Kommentera inlägget här :