Boring

publicerat i Allmänt


Hej!

Jag sov som en jäkla ostkrok inatt! Jag har så ont i ryggen nu, massage TACK! Jag ska börja med att stänga av mobilen på natten för alla dessa fyllesamtal kan jag vara utan =P Jag har fått dålig sömn i en hel vecka, jag måste skärpa mig och sova på natten. Jag har vänt dygnet totalt! Inte bra att hålla igång till 6 på morgonen och tack och lov att jag har sena arbetstider =)

Helgen har varit lugn. Välbehövligt. Igår gjorde jag inte ett skit, bara slappade framför dumburken. Tråkiga program så man somnade på soffan. Fattar inte varför de inte visar bra filmer på en lördag!!! Jag är seg idag, kanske börjar bli sjuk =/

Näe...fyyy vad tråkigt det var idag...

Kram

//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Peter Ljungkvist:

Ät chips, ät chips, ät chips, ät chips, ät chips

Kommentera inlägget här :