Ingen rubrik

publicerat i Dagbok


Hejsan!

Jag har haft en liten bloggtorka men är lite på G igen. Japp...Obama vann som jag trodde, roligt! Inte för jag egentligen bryr mig om det...men...han vann grattis till dig snubben...Vita huset nästa!

Idag har jag jobbat igen, men slutade tidigt idag! Så jag drog hem till mamma och drack kaffe och snodde lite mat som vanligt =D jag måste handla mat...avskyr mataffärer likaså musikaffärer. Det är så boring att vistas i dem. Jag verkligen drar mig för att gå in i sånna affärer. Ska jag ta kokt eller rökt skinka, gula eller röda tomater? Skiter i vilket! Ta mig härifrån!

Jag har pysslat med en nygammal bild i Ps idag men jag blir ALDRIG nöjd...why? Jag måste alltid sätta upp en ribba som jag aldrig når till, jag har inte de kunskaper än för att lyckas få bilden som jag vill ha det...baaad! Jag blir så jävla frustrerad! Därför får ni inte se den idag! Kanske den kommer på min nya hemsida senare...;)

Till veckan blir det nya fotosessioner och det ska bli riktigt trevligt! Det var ett tag sedan nu så min lilla abstinens krälar i skinnet. Det kommer blir riktigt coolt...höppas ja! Milk and honey! Mer säger jag inte....;)

Take care!


//Jessica

Kommentera inlägget här :