Jag har blivit utmanad

publicerat i Allmänt


Jag har blivit utmanad av Janina * Länka den som utmanat dig & sätt in dessa regler i din blogg *
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga & knäppa *
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn + länk *
Låt dom veta att du utmanar dom genom att lämna en kommentar i deras blogg.



1.
Jag dricker sällan dricka, jag tycker det är så jäkla sött och sliskigt. Jag dricker däremot flera liter vatten per dag så det blir många många toalettbesök.

2.
Jag gjorde en "Britney" för 6 år sedan och rakade av mig mitt långa hår. Dumt att jag tog körkort en vecka senare och får ständigt stå ut med att visa körkortet i butikerna, de tittar alltid så knepigt på mig =P Jag ska "tappa bort det snart".

3.
Jag älskar att göra äventyrliga saker. Jag har bla. åkt forsränning, klättrat i berg, paddlat kajak och hoppat bangyjump. En dröm jag har är att få segelflyga och hoppa fallskärm. Det skulle vara sjukt roligt! Jag skulle även vilja prova på att åka vattenskidor och dyka, dock har jag en fruktansvärd fobi för fiskar och andra vattendjur!

4.
Jag äger ungefär 150st ljusstakar och minst 80 par skor!

5.
En dröm jag har är att resa runt i Asien, det skulle vara en underbar upplevelse. Jag skulle speciellt vilja åka till Thailand som har varit ett drömresmål sen jag var 7 år. Jag kan sjunga Ole dole doff på thailändska =D Sen skulle jag vilja bila i USA och shoppa loss i New York!

6.
Jag har alltid undrat över hur det skulle vara att ha sin pappa i livet då han gick bort när jag var 5 år.

7.
Jag älskar bröst! Jag har varit tuttfixerad sen jag var liten och jag kommer ihåg (och fått det berättat för mig) när det var Eurovision song contest när jag ca 6 år tror jag så var det en kvinna som hade en blå galaklänning. Hon hade sånna bröst! Jag sa till mamma att titta vilka stora bröst hon har! Sen dess har det följt mig i livet och jag är värre än en kille, jag spanar alltid bröst på tjejer! Bröst är härligt!


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

"3.

Jag älskar att göra äventyrliga saker. Jag har bla. åkt forsränning, klättrat i berg, paddlat kajak och hoppat bangyjump. En dröm jag har är att få segelflyga och hoppa fallskärm. Det skulle vara sjukt roligt! Jag skulle även vilja prova på att åka vattenskidor och dyka, dock har jag en fruktansvärd fobi för fiskar och andra vattendjur!"



Jag skulle väldigt gärna se att du stavar "Bungyjump" rätt =) Vi borde nog ta en heldag med lätta ord i svenskan och engelskan som du är kass på att stava! =)

2:a kommentar, skriven , av Janina:

Jäklar vad äventyrlig du var människa! Allt det där skulle jag aldrig våga :S Usch vad hemskt & hoppa ner sådär med huvudet först. Ryser av bara tanken :P haha

Kommentera inlägget här :