Update

publicerat i Allmänt


Vilken dag det var igår. Dopet för lille Mio var fint och han var så duktig så. Han är ett riktigt charmtroll.
Efter dopet så blev jag bjuden på tacos hemma hos mamma som stora syster hade gjort iordning. Dock var jag proppmätt efter all smörgåstårta och kakor på dopet men visst fick jag i mig tacos ändå! Det kändes som magen skulle spricka, som om man hade svalt en stor badboll! Jag blev ruskigt trött efter maten och bara ville sova! Men icke då....mamma Susanne kom ner till moder och drack kaffe. Mycket mysigt! Och föresten så är jag korthårig igen, lite ångest för det =/ Gud vad jag kommer sakna mitt långa hår! Dröjer nog inte förens det är isatt igen =P
Det blev lite film igår kväll, en klassiker..."Pretty in pink". Jag har ett svagt minne att jag såg den när jag var liten. Jag orkade inte gå hem igår så jag slaggade hemma hos mor och fick gå upp tidigt för att skjutsa syrran till tåget. Jag håller på att lägga in bilderna sen i lördags så kanske det dyker upp några roliga kort sen. Annars på dagens schema så blir det städning och senare ska jag till tandläkaren, jag hoppas jag kommer billigt undan. Eventuellt slänger jag i ny hårfärg för att täcka mina gråa hårstrån, de börjar bli lite väl många!

Kyss på er


//Jessica



Kommentera inlägget här :