3/10-08

publicerat i Allmänt


Hejsan!

Vaknade imorse av att det regnade. Underbart att slippa stiga upp så tidigt. Drog täcket över huvudet och gosade med min alldeles för kelsjuka katt en stund, det var mysigt. Sitter som vanligt med mitt kaffe, kan nog inte leva utan kaffe! Om en stund ska jag försöka fixa mig för jobbet men jag känner inte alls för att kleta på massa skit i ansiktet idag, varför skulle man födas till kvinna :P

Nu har det oxå gått mer än 3 veckor sen jag var inne på operation, varför har jag inte fått svar!!! Börjar känna lite oro...=/ jag försöker intala mig själv att det inte är nått fel =D

Efter jobbet ska jag försöka ta mig i kragen och städa hemma. Rensa avloppet i köket och badrummet, det är helt stopp! Jobbigt jobbigt jobbigt! Imorgon ska jag jobba, ett extrapass, är igentligen ledig. Jag känner för att gå ut imorgon, det var en evighet sen sist! Nån som vill hänga på kanske!

Shoppingsugen är jag med! Vill ha så mycket nytt, äger inga kläder som passar juuuu! Stackars lite...hahaha!

Äh...har inget skoj att skriva om känner jag...haha....


Pöss på er


//Jessica



Kommentera inlägget här :