7 dagar

publicerat i


Skitmorgon!

Ja det är en skitmorgon. Jag har inte fått en härlig sömn, sovit ca 4 timmar extremt oroligt och min rygg bara värker. Jag har legat för mycket...igen...tolka det på rätt sätt..hihihih =P Jag somnade väl runt 2 inatt och vaknade vid 6 imorse, av mig själv! Vad är detta för jävelskap? Det var bara att kliva upp, jag kunde inte somna om så nu sitter jag här när jag kunde fått sova hur länge jag velat! Men jag får väl medge att det är lite mysigt att vara uppe tidigt, tittar ju på nyhetsmorgon och dricker mitt gudomliga goda kaffe.

Mjo....jag har glömt bort att skriva hur det går med rökningen. Väldigt bra måste jag säga och jag är extremt stolt över mig själv! Jag har fått ett litet återfall, dock var ciggen äcklig som faan. Det smakar verkligen skit och luktar vidrigt. Mitt luktsinne har väl förbättras lite =D Inget alls för mig. Komiskt att jag ens nämner detta som var den vandrande ciggen och kunde absolut inte vara utan cigg. Det glädjer mig detta. Jag har "sparat" ca 350 kr på en vecka, gooood! Jag känner mig inte så röksugen heller. Oj ja, det kommer rejäla abstinensbesvär men går över rätt fort faktiskt. Jag känner mig hyffsat stark att avstå skiten, det var ju inge gott-måste komma ihåg just den ciggen!

Jag tar en dag i taget och det går ju bra juuuu =D


//Jessica




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Faan vad duktig du är!!!!!!!!! :D

Kommentera inlägget här :