Dag 2

publicerat i


Det första som slog mig när jag vaknade imorse var en cigg! Jag blev så irreterad på mig själv. Kunde jag inte tänkt på vädret som är mycket vackert idag? Jag rökte inget alls igår och jag känner mig lite stolt =D Visst att det bara är en enda dag men jag har aldrig varit rökfri i en enda dag! Jag klarade mig utmärkt på jobbet igår. Zizzi hade oxå slutat att röka så nu är det bara bossen kvar som röker. Det kanske går lättare att hålla sig borta från ciggen när bara en röker på jobbet. I vilket fall så är jag inne på DAG 2 och känner mig helt okej. Jag måste bryta mina hemska vanor. När jag sitter vid datorn så tar jag ofta massa pauser för att gå och röka, så det är lite frustrerande att inte kunna gå iväg och röka. Jag ska klara mig!

Inga utav mina vänner ser mig som en rökfri Jessica, jag är väl den som rökt mest så för dem har jag varit som en vandrande cigg..hehe...men nu ska det bli ändring på det! Jag ska försöka peppa mig själv för att lyckas för jag vill inerst inne inte vara en äcklig rökare! Men gud vad det skulle vara gott med en cigg till kaffet nu...=/


//Jessica*kämpar*



Kommentera inlägget här :