Dag 4

publicerat i


Hej!

Jag är fortfarande rökfri, tro det eller ej! Det har varit rätt tufft och när man drömmer om cigg är det illa! Min sömn har blivit kraftigt sämre och jag drömmer väldigt knepigt och jag vaknar flera gånger på natten. Bieffekt? Det är väl inte så konstigt att jag är lite mer trött på dagarna än vanligt. Inatt drömde jag att jag hade lagt på mig 10kg och såg ut som världens FETTO! Vilken ångest jag hade i drömmen =( Jag är lite rädd att lägga på mig lite för mycket, nått kilo helt okej men banne mig inte 10 kg gärna! Just nu vill jag bara att vanan och tankesättet ska blekna, det är det som jag själv tycker är jobbigast. Jag tänker ständigt på cigg och glömmer bort att efter maten så kan jag inte ta den goa ciggen eller till mitt morgonkaffe som jag fortfarande dricker. Tankarna måste brytas...gahaahaha....jobbigt just nu =/ Inte tänker jag ge mig i första taget så det så! Jag kan vara fruktansvärt envis och i de flesta fall när jag väl har bestämt mig för något så har jag klarat det och det gäller nu med!!!!!! Happy face =D

Tar en dag i taget....inne på min 5:e dag idag =)

Väl mött


//Jessica



Kommentera inlägget här :