Ingen rubrik

publicerat i Allmänt


Vilken rolig kväll jag hade igår! Lite spontant sådär så drog jag och Gräsberg ut! Jag var en redig böna måste jag säga! Jag var skitsnygg! Jag hade på mig min nya kjol och lagt en supersnygg make i liknande nyans som kjolen. Lockade mitt nyfärgade hår så jag blev en heting! Jag fick en å annan blick igår...hahahah ;) Me like...a lot!
Vi spenderade kvällen inne på Biljard nian och gud vad snyggt det har blivit där! Kändes helt lyxigt! Dit ska jag gå fler gånger. Vi gick vidare till Arena Lounge och mötte upp käre Pontus, han såg ut som Bin Laden i sitt välodlade skägg =P Det var en relativ lugn kväll men lite trött var jag imorse så den där extra timmen gjorde susen. Jobbade idag oxå, rätt lugnt på jobbet och Zizzi hade tagit med sig massa tidningar så nu ska jag ta en lång varm dusch och sedan krypa ner i min sköna soffa och lusläsa alla tidningar =D Mycket avkopplande!

TjingTjong Långkalsong!


//Jessica



Kommentera inlägget här :