Halloween

publicerat i Allmänt



Morsning!

Jag har varit enormt duktig idag! Jag har storstädat min lya och nu är det så fint så =D Det tog en evighet att göra rent badrummet då det har varit stopp i avloppet en längre tid, ja jag vet att jag är lat men har inte haft nån lust att gegga med mina fingrar där men idag blev det gjort. Ur röret som går från badkaret till brunnen var alldeles igengeggat. Jag försökte lösa upp det med hett vatten men fortfarande rann inget vatten som det skulle. Yes diskmedel är faan bra grejer! Jag fick ur världens hårgegga som stoppat igen röret, vilken doft....Uuuuuhhhhhh! Nu rinner det som det ska så jag ska ta mig ett bad senare...njuta av att jag varit duktig =)


Mägdi och jag på självaste midsommarafton i år, taget med min usla mobil!

Jag funderar på att åka till Borås i helgen och fira Halloween med Mägdi! Någon kompis till henne som bor där tydligen. Det kan göra en gott att se nått nytt, träffa nya männsikor istället för att bara vara så inrutad i sitt vardagliga tråkiga liv.  Mägdi är en av mina bästa vänner som jag träffade under mina galna år i Göteborg(!). Jag saknar henne så jävla mycket. Kom hit och bo med mig...igen! Vi har alltid haft kontakt men nu efter Jessica gick bort pratar vi ofta med varandra, tack å lov att telefon finns! Det känns skönt att ha en vän som henne...you know I love you darling. Jag har funderat på att spöka ut mig i år. Vet inte till vad dock, häxa är jag ju i vanliga fall så det behöver jag ju inte klä ut mig till och ett spöke är jag ju oxå =P Hahaha....självironi fölk! Playboy kanin kanske? Sjöjungfru är ju riktigt fint men skulle vara jobbigt att ta sig fram med fenan, får väl annars bara ligga ner och få allt serverat, inte så dumt om jag tänker efter.

Jag kommer ihåg ett år när jag var runt 20-22 år så var vi ett gäng som drog till Harrys på Halloween. En kompis, Nadde frös så jävla mycket när vi stod i kön och när vi kom fram till vakten så kläcker han...

- Du ser ut som en frösen kalkon!

Jag har nog aldrig (eller jo kanske) skrattat så mycket i mitt liv åt den kommentaren! Hon hade gåshud över hela kroppen, hennes urringning hon hade den kvällen fick vakten att kommentera, hon hade världens klyfta. Stackars Nadde ville sjunka genom jorden, hade nog jag oxå gjort men faan vad roligt jag hade åt det! Vakten kommer fortfarande ihåg att han släppte den kommentaren efter alla dessa år....hihihihihi....vilket minne!

Har ni några planer för helgen?

Kramar och pössar


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mags:

Var du tvungen att välja en sån ful bild??? Syns på lördag ditt raaaavhiiil

Kommentera inlägget här :