Välj nån...NU!

publicerat i



Hejsan!

Ja nu är det snart dax för årets julbord bara sådär ca 1½ månad kvar =P
Jag har beslutsångest om jag ska beställa en ny klänning eller använda den jag hade förra året! Jag är en sucker för rött, speciellt till julen, vädurens färg oxå. Det vore det bästa och ekonomiska att använda klänningen jag hade förra året men jag är tjej...vill ha nytt! Jag har mina små favoriter bland dessa 10 supersnygga klänningar. 

Jag behöver DIN hjälp att välja ut den som DU tycker är snyggast! Priset varierar rätt bra på dessa dock så välj en billig *LOL* Om ni inte kommenterar så slutar jag blogga, lövar er ;) Näe ärligt så vet jag inte vilken jag vill ha av dessa, en grön kanske? Eller ska jag använda den jag hade förra året???? YOU TELL ME!






Seså....vilken/vilka väljer ni? Ni får vara anonyma...hihihihi sa jag med glimten i ögat ;) Ni väljer vad jag ska ha på mig på julbordet! Se om ni är modiga nog att slänga iväg en kommentar...dåligt med den biten FAST jag vet hur många det är som läser dagligen...baaaaaaad =P

Löööveee


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jocke:

hmmm jag är ju en sucker på lite utmanande små porrigt... så jag skulle vilja se dig i 5:an med lårhöga lackstövlar :) å andra sidan så är den du hade förra året snyggare än samtliga alternativ du erbjuder i år... kan du inte kompletera den du har med lite svarta detaljer typ ?

2:a kommentar, skriven , av myran:

jag tycker att 1:an skulle passa dej :)

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jag tycker att tvåan & femman var jätte fina...Så någon av dom kanske?

4:e kommentar, skriven , av Anne-Sofie:

Jag röstar på 2:an eller 9:an! Tvärsäker.



Tjing tjong!...och God Jul...i förskott! :)



Kram/Tant Anzo

5:e kommentar, skriven , av Angelica:

Jag gillade din som du hade förra året, personligen gillade jag 9:an men 5, 7 och 9 tycker jag är din stil. kanske har jag fel men men så e d. lycka till gumman. kramis

Kommentera inlägget här :