Modevisning för Change

publicerat i


Hejsan!

I förra veckan när jag var på stan så var jag inne i underklädesbutiken Change för  att spana snygga under till helgens fotning. Åh hon är så härlig den där tösa Frida som är driver butiken i Karlstad. Hon ville ha med mig att gå modevisning för deras underkläder i slutet av september inne på BlueMoonBar, spännande och jätte skoj att hon ville ha med lilla mig på det! Jag var inne där förut men tyvärr så hade hon gått för dagen just för att höra lite mer om visningen mm. Om det nu blir av (nästan 100%) så kommer det vara jäkla nervöst att gå visning i höga klackar och dessutom i bara underkläder! Shit vad underligt och vad man kommer känna sig uttittad delux! Scenvana har jag så det oroar jag mig inte det minsta om...hehe...känner mig redan smått nervös ;) Wish me luck!

EDIT

Som jag nämde ovan så är Frida en guldklimp! När jag var inne där idag så fick jag ta vad jag ville ha på mig för fotningen i helgen =D Det blev det ena å det andra kan jag säga, skönt att få passande underkläder i sin egen storlek! Behöver jag inte tänka mer på det heller...så tackar igen!

//Jessica*Glader*



Kommentera inlägget här :