Stressigt

publicerat i Allmänt


Goafton!

Vilken stressad dag idag! Jag som har varit ledig idag och inte fått mycket gjort alls. Det slår aldrig fel att det aldrig blir som man hade tänkt sig. Jag skulle tvätta idag och när jag kom ner till tvättstugan så var det en maskin som var trasig och i den andra låg det tvätt kvar, faan vilka puckon! Det blev inget tvättandes och jag hoppas innerligen att jag får tvätta inför helgen, ett måste!

Tiden går för fort, jag hinner inte med ett smack. Jag skulle ringt på lägenheten idag och spana den hade jag tänkt men icke! Stan tog upp all pyttetid jag hade och det jag skulle ha på stan var slut, panik! Nu förstår jag inte alls hur det ska bli i helgen då jag ska fotas...mina naglar bryts en efter en oxå...vad har jag gjort för att förtjäna detta??? Jessica och lösnaglar, tror inte det va! Med min vanliga otur så blir det säkert problem med håret på onsdag med, att färgerna inte stämmer eller nått annat öde =/ Nu är jag bra negativ....ändring Börgi!

- Don´t be so fucking negativ, think positiv thoughts!

Bäst att ta och fila fötterna och grejsa med mina naglar och ringa mormor och säga att jag kommer upp på torsdag!

Vill ha ro i kroppen!

Haa duu!


//Jessica



Kommentera inlägget här :