16/9-08

publicerat i Modellbilder


Morsning!

Tiden går bra fort den måste jag säga. Några dagar sen jag skrev ner ett inlägg ser ja...bättring Börgi! Lat är mitt förnamn och dryg mitt efternamn =P

Hm...funderar på vad jag gjort de senaste dagarna. Inget som vanligt. 
I torsdags hade jag min käre vän Susselibus här på lite öl och vin, mycket mycket trevligt! Det var evigheter sen jag träffade tösabita så vi hade massa att ta igen =) Mjo...det blev lite utgång oxå. Vi har så svårt att låta bli, det bara blir ett sug att gå ut och träffa fölk! Vi kom ner apasent till Glada Ankan och röjde loss på dansgolvet. Dåligt som faan med fölk men helt okej att vara ute ändå. På natten gjorde jag pulvermos och stekt lax, rätt gott men det beror nog mest på fyllan för då går det mesta ner =P Det var evigheter sen jag var ute..känns så faktiskt. Jag tycker jag inte gör annat än att jobba =/ Nopp, jag klagar inte alls...jobbar mer än gärna vett ni!

Sen har det varit mycket jobb jobb å jobb. Lägenheten behöver snart saneras för jag är för lat och slarvig för att städa och jag har ägg i kylskåpet sen förr förra månaden. Jag i ett nötskal det. Jag hinner ju inget ju! Snacka om att jag blivit sjukligt dålig på att se efter min lya mot förr...bad bad bad!


          


För några dagar sen fick jag en förfrågan om om jag ville ställa upp som modell för en såkallad "secretbox". Det menas mer eller mindre att bruden tar vackra, sensuella bilder för att ge sin make bilderna dagen efter bröllopet. Jag har hört att det är mycket uppskattat av männen att se sin fru i sådana vackra bilder. Jag vet inte riktigt vad det är just med diverse fotografer men många vill ha mig som underkläder/fan modell! Jag fattar inte riktigt, jag av alla?? Det må hända att de vill se en sund, (inte för jag är sund) kurvig, normal, mullig "modell" eller vilket jäkla fack jag nu hamnar i...en helt vanlig kvinna helt enkelt. Jag är för mer normala normer och om jag kan visa att det är okej att se ut så så ställer jag mer än gärna upp! Fattar ni vad jag menar nu? Jag tänker eller orkar heller inte att skriva mer om det. Mohahaha! Spana föresten in hur stort mitt ena lår ser ut på bilden =P hahahaha....thats me...

Jag har kommit på en affärside ja...eller fler ärligt talat. Ett givet namn till det med som passar mig utmärkt. Säkerligen är det en fixide som så mycket annat i mitt liv. Jag är vädur, de har svårt att hålla kvar saker och genomföra det. Något som jag ska fundera vidare på helt klart!

Väntar på att pastan och min pastasås ska bli klar...mumma! Jag har blivit lite väl bortskämd av mammas smörgåstårta i två dagar nu och den är så jävla god! Jag skulle helt klart kunna leva på det en längre tid =P

Näe...haa duu!


//Jessica



Kommentera inlägget här :