God morgon

publicerat i Allmänt


God morgon

Jag har blivit en bokmal, rätt underligt. Ligger och läser halva natten för några "klumpedunser" var så smarta att stänga min sovrumsdörr så min antennkabel bröts så no more tv at night! Måste medge att det är skönt. Efter att ha lånat boken Jenna Jameson-Att älska som en porrstjärna förra året så är jag fast. Jag älskar att läsa självbiografer, de är så äkta. Väntar med spänning på Carolina Gynnings nya bok oxå.

Senare idag ska jag fota en mycket speciell ung tjej vid namn Sofie. Hon har en egen stil som är skitcool och hon blir mycket bra på bild, det ska bli skojsigt. Hoppas min fucking kamera kan vara bussig idag =P
Ikväll ska min kära dator få behandling. Hon kommer bli som ny, äntligen liksom.

Ha en mycket trevlig dag!


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fredrik:

Jenna Jameson-Att älska som en porrstjärna är inte du alls..jag har inte tålamod att läsa en bok så jag lyssnade på den istället =)

2:a kommentar, skriven , av Fredrik:

* Jenna Jameson-Att älska som en porrstjärna

Är ingen dum bok alls men jag har inte tlamord att läsa en bok så jag lyssnade på den istället =)

3:e kommentar, skriven , av mags:

Mäh!! men skriv något nytt nu !!!!!!!!!

Kommentera inlägget här :