Morgon

publicerat i Allmänt

 
What a beautiful morning!
Sovit som en kratta och skulle göra allt för att knoppa i sängen igen. Jag har kommit i ett stadium där jag bara vill sova länge på mornarna. Vila ut. Jag är ingen morgonmänniska alls =(

Igår satt jag med bilder från mormors gård som jag tänkte fixa till och berätta hur allt hade blivit med det nya köket i hennes lada. Ja ni hör ju bara där, ett kök i en lada... hahaha! Men bilderna är helt försvunna, borta med vinden. Förstår inte alls hur bilder bara kan försvinna på det viset. De finns ingenstans *snyft*. Min otur i vanlig ordning. Det känns riktigt surt.

Jag är så klantig och så dum! Att jag aldrig lär mig. Har beställt något som jag så gärna vill ha men inte har råd med. Jag funderar fortfarande på om jag ska behålla den eller inte. Den ligger på posten och väntar på mig. Jag hatar när man får ett sånt stort habegär. Jag vill ju ha den ju. What to do what to do? Klant Börgi!

Klet i fejjan nu och ett stort leende på läpparna...

Tjoflöjt


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mägdi:

Jäääschika! du får inte hämta ut den!! Löööva mig det! Ja undrar hur många weirdos från HP som ska kolla här nu. Haha haahaaaa TA BORT alla ofördelaktiga kort. ha haahahaa Skoja bara med dig pecki.. vi hörs ikväll! Kram

Kommentera inlägget här :