Kukdag

publicerat i Allmänt


Hela jävla kukdagen har varit illa! Ursäkta mitt dåliga ordförråd, jag använder mest de jag gillar mest. Magsjuke syndromet avtog idag till min lättnad. Possitivt. Traskade även ut i naturen med Sabine idag och kom på mig själv att jag måste sluta att röka. Jag har ingen kondis. Det suger. Jag känner mig som en pms kossa som svullnat upp och liknar mer en heffaklump eller en stor blöbb. Yea....Thats me!

Tekniska saker och jag kommer nog aldrig komma överrens. Jag slängde min kamera i väggen för mina bilder vill inte in i datorn. Nu har jag fan provat allt som går! Nej...jag slängde aldrig kameran men det var sååå nära. Imorgon ska jag till posten det är ett som är säkert. Strul strul och strul. Vad ska jag egentligen förvänta mig!??? Dessa ting händer mig jämt så jag ska inte agera att jag är förvånad. Andas in andas ut.
Det måste fixa sig, så är det bara. Jag har en fotosession på fredag och hur skulle det se ut om jag inte ens får in mina bilder i datorn? Har jag nämt att det suger?

Jag vill ha en slagpåse nu.

//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adam:

Va händer då?.. Vaffö funka de inte?

Kommentera inlägget här :