Jag vill flytta!

publicerat i Allmänt


Hellu!

Storstädningen är i full gång och nu är alla garderober fixade. En hel sopsäck med kläder jag inte använder eller kan ha ska direkt ner i förrådet när det finns plats för det. Mitt äckliga badrum är nästa projekt. Bävar. Det är vidrigt. Längtar till den dagen då allt är klart, alla fönster putsade, alla skåp torkade, organiserat allt, dammat, skurat och dammsugit hela lyan. Den känslan längtar jag efter. Mysa i soffan med tända ljus och läsa en bok, bara njuta av ett välstädat hem. Jag har en sån energi i kroppen, vet fan inte vad som hänt men jag gillert!

Jag vill så gärna ha ett eget hem, som bara är mitt. Där jag kan renovera hur jag vill, tapetsera i knäppa tapeter, lägga in leopard golv i min framtida walk in closet. Ett stort kök och matplats för 8 personer, så kanske jag får för mig att laga mat och bjuda mina vänner (som om det skulle hända). Vem vet....kanske snart.

Hittade en okej lya på hemnet som jag är intresserad av. Ingen speciell lägenhet men med lite kreativitet så kan den bli riktigt snygg. Vill flytta!!!!

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/487510


Nu är rasten över, återgå till grovjobbet.


Hörs sen!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Åh jisses vilken snygg lgh!

Den förstår jag att du vill ha!!

Ja det e superhärig känsla när lgh är städad :)

Men usch vad tråk det e å städa :P



Kommentera inlägget här :