-Pics-

publicerat i Fotograf


God förmiddag!

Nu är alla räkningar betalda och jag ligger plus på kontot för ovanlighetens skull! Strax ska jag trimma frillan och diskutera ny hårfärg med frisören och eventuellt så slänger jag i löshåret lite längre fram. Jag kommer bli så korthårig, mitt hår är rena mardrömmen. Efter det är det en heldag på stan, Börgi ska shoppa som aldrig förr! Ska även möta upp Millimus och hennes Knorbe för fika och tjejsnack, mycket trevligt.




Foto: Jag Modell: Elina

Måste börja planera mer ingående plåtningar med modeller. Skulle fota en supersnygg tjej nu på söndag men kör ihop sig lite tråkigt nog. Mycket som ska klaffa men visst är det skoj att planera minsann =) Här är i alla fall två klara bilder på Elina sen plåtningen i söndags. Mer komma skall, var så säkra ;)

Nu är det duschen...vi hörs!


Pöss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

ååh vad snyggt du fixade den övre bilden också :O sjukt imponerad av dig! jättefin bild :)) får ta den av dig från msn senare ;)

2:a kommentar, skriven , av Sofia:

var någonstans bor du? du tar verkligen fina bilder:)

Kommentera inlägget här :