Skadeglädje?

publicerat i Allmänt


Ho ho ho!

Vilken crazy dag. Omtumlande deluxe. Borde nämna att jag är ruskigt nöjd med min insatts angående nått helt annat än foto för tillfället. Jag är ruskigt nöjd, hoppar av ren glädje och hånskrattar vilken jubelidiot som ränt runt och trott att hon är en gud av något slag. Hennes fantasivärld är gone, finito! Makt till folket! Jag gillert!

Från det ena till det andra så brakar min dator snart ihop till ett mikroskopiskt stoft. Jag tror den har gjort sitt. Vad ska jag då ta mig till? Den eviga påminnelsen om diskrensning som dyker upp ständigt får mig att slita av mig mitt hår. Jag kan inte radera något! Jag har inga filmer och knappt nån musik på datorn då jag är totalt IQ-befriad när det gäller musik. Jag har bara BILDER! Jag måste införskaffa en extern hårddisk nu...urk!

Thats it people!


LövE


//JesicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

hihi du skriver så roligt! Du får gärna byta med mig en dag så får vi se vem som har roligast :)



Pappan till barnet bor och jobbar här till januari, så jag kommer hit så han får träffa sin son.



Det är vackert här, men språket suger och en del kan inte ens engelska. Det är verkligen ensamt här ibland. Ska stanna här en vecka till sen kommer det att dröja till nästa gång jag kommer hit. Kanske inte kommer hit förrän det är vinter och jag åka lite skidor i alperna. Längtar!



Jättefina bilder du gör!

Kommentera inlägget här :