Happy

publicerat i Allmänt


Morn morn!

Nu händer det roliga grejer i livet! Blev överlycklig när jag fick samtal från my friend Zizzi som ringde från jobbet igår. Hon ska bli våran nya chef och då är det jag som får anställning på hennes schema! Jag gör dubbelvolter och firar tryggad inkomst. Stockholm får vänta! Det kanske är mitt år trots allt. Det firades med stor shopping igår minst sagt. Det blev 3 kjolar, ett par tights, skinnbrallor, en kofta, smink, väska, 2 scarfes och två toppar och till min fasa INGA skor! Och på det införskaffade jag en ny frilla oxå som blev rätt bra. Det är på tiden att jag lägger ner mer energi på mig själv igen...LODIS-LEIF ska bort! Det där med shopping är roligt. Men varför kommer man alltid hem med kläder man inte kan använda dagligen? Basplagg, vad är det? Basplagg är det som verkligen behövs i min garderob.

Träffade Millimus och hennes Knorbe på stan igår och satt och fikade och myste med Knorbe. Han är så underbar den lilla grabben. Snart är det dop och jag hatar verkligen att köpa dop presenter. Tycker det är himla tråkigt med skedar, fotoalbum Mina första år, spargrisar ect. Jag vill ge något som barnen kan ha nytta av i framtiden, vilket barn tycker det är skoj att ha ett fat på väggen med sina uppgifter på? Boring!  Nått förslag vad man kan ge en liten gosse i present?

Nu ska frillan stylas och gummistövlar på, jobbet väntar!

Have a nice day!


LövE


//JessicA*En glad skit*



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av paezae:

Grattis, gött höra din gamle fis, ang jobb.

2:a kommentar, skriven , av H:

Snart har du blixtarna då! Wiiiihhhhh! :D

Kommentera inlägget här :