2 år och lite babbel

publicerat i Allmänt


Hej!

Min hjärna har inte helt fungerat som det ska idag, inget ovanligt på något sätt såsett =P Det har bara varit jobbigt idag.
Mina tankar har gått till min kära vän som idag har varit borta i 2 år. Mina tankar går till hennes älskade familj som hon höll så innerligt kär. Du ska veta Pear att vi saknar dig ruskigt mycket! Fast jag inte var vid graven idag, men ville så gärna så hoppas jag att du vet/känner att jag håller dig kär.


Miss you my dear friend Jessica Kowalska

Löve You!




Snart vankas det helg och ingen kan förstå hur skönt jag tycker det ska bli att vara ledig! Förmodlingen skippar jag Lidköping i helgen, jag känner att det kan vara gött att bara vara hemma när man är ledig så sällan. Man ska aldrig säga aldrig när det kommer till mig dock...hohohho!

Igår efter jobbet spanade jag massa fotolocations och vad jag tror så hittade jag ett coolt ställe som jag gärna vill prova och fota vid. Till det tråkiga så hittade jag bara en pool som var i bruk till en ide som jag så jävla gärna skulle vilja genomföra...helst igår! Man får väl skjuta på det antar jag, jag vill ju inte att modellen ska frysa ihjäl direkt.

JAG VILL FOTA FOTA Å ÅTERIGEN FOTA!

Igår blev jag bjuden på på middag. Vi käkade på en kinarestaurang i stan och avslutade lyxen med en glass på Statoil, lyxigt va men gud vilken god glass det var! På tisdag ska jag äntligen klippa mig. Det måste av nu. Då blir jag korthårig igen och det gillas inte alls. Jag vill färga håret rött/oranget igen men tror inte mitt hemska sletna hår kommer palla det.
-Vad är en bal på slottet?


Det var det för nu.


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Behöver du modell så ställer jag gärna upp! :D

Kommentera inlägget här :