-Update-

publicerat i Fotograf


Go kväll!

Det onekligen spöregnar här, hur deppigt är inte det på en skala? Sommaren är kort det mesta regnar bort är en sån sann trudilutt må jag säga. Det har inte varit mycket ledighet för mig men good shit har hänt. Chefen fick gå på dagen och jag har fått förlängt arbete =D Det firas med en platta öl! Nästa helg blir det antagligen Lidköping igen. I kind a like it.
Jag och Gräsberg är bjuda på årliga Gabbe festen i Hällekis och samma helg är det Kinnekulleträffen, får se om man tittar förbi där igen och snackar lite dynga.





Foto: Jag Modell: Elina

Jag har väl inte gjort så mycket mer än jobbat och druckit lite öl med kömpisar. Fixat ett gäng med bilder på Elina oxå. Do You Like? Snart är båda sessionerna klara och jag blir då redo för mer matrial ;) Give me more! Vill fota...

Det känns som om jag kommer bli sjuk. Är hängig hela tiden, nyser, magproblem, värk under brösten och säkert irreterad bukspotkörtel igen =( Inte lätt att bli gammal! Hjälper inte att klaga men nu var det sagt.


Ha en lovely helg


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sebbe:

Okej Jessica! Du är inte bara en snygg modell, du fotar snygga modeller också. En grej. Snygg modell som tusan!



Utveckling för fröken Börgi är slående, snyggt. fashion och vilká färger. Fortsätt så Fröken Börgi!



MVH



Sebbe

Kommentera inlägget här :