Är det bara jag...?

publicerat i Allmänt



...som inte gör julskinka och all diverse mat? Alla verkar ha fullt upp med pepparkakor, lussekatter, skinka och rulla köttbullar. Hm...kan bero kanske att jag hatar att laga mat och alltid åker till min älskade mormor över jul så det böket slipper jag! I år har jag ingen julkänsla alls. Väldigt sorgligt. Jul är så överskattat tycker jag. Vanligtvis brukar jag längta efter att åka hem till mormor på landet. I år har jag inge lust alls, fråga mig inte varför. Jag har inte köpt en endaste julklapp! Varför byta pengar? Jag tar bara avstånd för julen i år. Lycka till till nästa år.


Planerna var att åka till Gävle idag men efter mycket vägande så åker jag tidigt imörn. Känns bättre så.


Men jag önskar ER alla en riktigt bra jul!



Kram & Pöss


//JessicA



Kommentera inlägget här :