Back in town

publicerat i Dagbok


Tjooo!

Nu är jag tillbaka från Orust...igen. Jag ogillar att det alltid ta mig fan ska regna och blåsa varje gång jag är där. Jag som vill testa mitt nya objektiv men åker på en nit varje gång tråkigt nog. Typ inga bilder denna gången heller...ho ho ho! Det får ni ta =P

Jag har haft en underbar långhelg bortsett från vädret dårå. På fredagen kom jag fram på kvällen så det vart inte många knop direkt. Mys mys. Vädret sög ju rätt kraftigt både på lördagen och söndagen. Istället för att ödsla soppa i bilen tog vi en tur med Magnus långsamma träbåt in till S-sund för att shoppa lite mat mm. Regn regn regn och kyligt men ändå väldigt mysigt! Nästan sådär patetiskt romantiskt. Sista åkturer för säsongen och jag gillert.
Undrar när han ska dra upp den bara. Segmörten. Solnedgången var otroligt vacker. Ni skulle varit med, beautiful! Längtar till sommaren.


I söndags gjorde jag något som jag inte har gjort sen jag var 16 år eller nått. Jag red på en levande hamburgare, alltså en häst hemma hos Magnus syster Malin. Smidiga Börgi kom ju fan inte upp på hästen! Fastnade med foten och föll ner, liggandes med Börgis apflabb! KOdak moment. Den synen...hihihihihi! Jag funderar på att ta upp mina "färdigheter" med ridning som inte existerar. Inte sexuellt för det känner jag att jag behärskar ;) Men det är riktigt nice att rida måste jag säga =) Jag är ingen hästtjej och kommer aldrig bli men vad fasiken, shit vad roligt ändå! Mer mer mer av det!

Igår var det barnpassning under natten och sen bar det av hem på morgonkvisten för min del. Så nu sitter jag här utan kyssen och inte vet alls när vi träffas nästa gång. Det suger. Jag är fullbokod fram till jul, bökigt! Återigen, jävla distans.


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

Sv: Så lite så :)

Kommentera inlägget här :