Ingen rubrik

publicerat i Fotograf


Ibland känns livet hårt som sten. Då allt är meningslöst eller då det mesta går åt fanders. Livet mitt är motsattsen nuförtiden. Ja, bortsett från vissa irreterande störningsmoment således! Idag är helt enkelt igen bra dag. En högre makt har jävlats med mig precis hela dagen. Why? På fredag ska jag till läkaren och hoppas på att de hittar nått med provsvaren jag tog för en vecka sedan. Jag vill inte gå runt och se konstant gravid ut. Det är något som är fullständigt galet med min mage och mer därtill! Detta fall, jag alltså är inte alls normalt för fem öre. Vem vet, jag kanske har en enorm cysta som denna dam hade...You never know! Precis så känner jag mig! Eller snarare ser ut..hahahha!


Foto: Jag


Egentligen är det inget att skratta åt. Men vad ska man göra? Jag ser gravid ut, är extremt obekväm med mig själv och i mig själv. Jag känner hunger fast jag precis ätit massa mat. Jag får följa min urdumma läkare...gå till jobbet, skippa fast food för min mage är ju bara "luft"! Jag tror inte riktigt det hjälper att gå ca 3 mil om dagen och inte äta fast food då jag haft dessa problem i säkert 6 månader. Huja...fuck him.


Prata med kyssen innan sängen =)


Haa duu!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

var du till krp vårdcentral?? skulle vilja veta vem du var till då jag hade en jävel te läkare där som menade att jag ska svälta mig för å gå ner i vikt...ska helt enkelt sluta äta sa han...jisses

2:a kommentar, skriven , av JessicA:

Svar: Jag har en knepig läkare som heter Sture på Krp vårdcentral, han ska du INTE gå till! Han är helt vrickad!

Kommentera inlägget här :