Tja!

publicerat i Allmänt


Halloj där!

I lördags var det julbord på Nöjesfabriken med gruppen Starboys! Precis lika roliga som alltid...hahahha! Showen tyckte jag var bra och maten var det inget fel på...till en början. Jag och två till av arbetskamraterna fick så enormt ont i magen strax efter maten. Visst har att jag har stora fel på min mage men igår trodde jag skulle trilla av pinnen för ett tag. Ingen positiv reklam för Nöjes kockar! Det måtte vara laxen...urk! Mådde verkligen skit! En tiiidig kväll för alla av oss, lite synd men vad ska man göra?



Sötisen till katt har kommit hem från en längre vistelse. Både roligt och jobbigt. Vi har inte bråkat en endaste gång och hon är inte lika påfrestande som innan, men det kommer väl antar ja =/ Jag har saknat henne, det trodde jag inte men att umgås med Magnus 4 katter så får man en saknad efter sin egen. Nu får jag se hur det blir över julen...undra om hon kan följa med eller inte då min syrra gick å skaffade en vovvsing i somras.


Nu ska det plockas lite härhemma....


Kyss


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

ÅÅååååÅÅÅÅååååååhhhhhh fina fina fina Adela! JAg saknar henne nu ska du veta! Pussa henne en massa från mig & Ronja nu! :D

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Men, vilken fin misse!

Kommentera inlägget här :