Vilket åbäke

publicerat i Fotograf


I fredags packade jag och Raman upp mina blixtar efter sisådär 2 veckor efter leverans. Jag är dryg. En väldigt dryg Börgi. Nu är de uppe i vilket fall. Efter jobbet idag tog jag min tid att pyssla ihop min softbox som blev gigantisk! Vad fan har jag beställt tänkte ja! Den tar upp halva mitt vardagsrum. Jag har inte stort vardagsrum vill jag lova. Hur ska detta gå till?




Jag testade olika inställningar och efter ett litet tag fick jag den rätta inställningen. Jag ville fota olika julgranskulor. Gick iväg och blossade lite och tog upp min kamera. INGET FUNGERADE LÄNGRE! Why? Radiosynksettet verkar vara helt åt fanders. Det fungerade innan men inte när jag var redo och fota som bara den. Ärligt, efter en timma lade jag ner skiten. Jag har nog aldrig googlat så mycket i hela mitt liv vad som kan vara fel, eller vad jag gör för fel...frustration!



Ny dag imörn, inte lika lättirreterad hoppas jag. Jag såg verkligen framemot en helkväll med mig+kameran och våra nya trevliga vänner. The 4-zone får vänta likaså kulorna =P


Hoppas att ni haft en mycket härlig helg!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Jävlar å jag tyckte mina var stora haha :) kommit vad som är på tok?

Kommentera inlägget här :