Tjenis

publicerat i Modellbilder


Morn morn!

Sorry men hinner inte skriva så många rader just nu. Blev irreterad igår för underhåll eller liknande på bloggen så jag hade ingen chans att uppdatera Da Blog när jag verkligen kände för det! Jag hade en suverän dag igår =D Nu händer det bra saker i livet.  More about it later....

Nu ska jag iväg och banka in nya kunskaper i hjärnan...wiiiiihooooo!


Foto: Kjell Sangberg
Retusch: Jag


Önskar er alla en grymt bra dag idag!

Pöss på er

//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Daniel:

Fan vad kul att det börjar ordna upp sig lite!

Och du har lagt upp en fin bild...som vanligt.



Hoppas allt går bra idag!

2:a kommentar, skriven , av Daniel:

Fan vad kul att det börjar ordna upp sig lite!

Och du har lagt upp en fin bild...som vanligt.



Hoppas allt går bra idag!

3:e kommentar, skriven , av Jenny:

fin bild gumman :)



å nu e jag nyfiken jue!!

4:e kommentar, skriven , av Angelica:

nice pic tjejen..kram

Kommentera inlägget här :