Ingen rubrik

publicerat i Modellbilder


Då var det måndag igen och jag kan inte begripa hur helgen kan gå så fort. Jag gillar inte alls måndagar. Jag har sovit så dåligt inatt, jag har värk i hela kroppen. Jag känner mig sjuk. Min storasyster var hemma från Gävle i helgen. Det är alltid lika roligt att ha henne hemma. I lördags var jag hemma hos Gräsberg och drack lite öl, mycket mycket trevligt. Funderar på om man ska ut i helgen, känns som det var evigheter sen sist! Nån som känner sig manade att följa med?



Foto: Kjell Sangberg

Jag har fått massor med nya bilder från Kjellan. Bugar och bockar. En förstoring sitter för tillfället på kylskåpet som han överraskade mig sist han kom på lite kaffe en morgon. Tackar! =) Det är en såndär bild man måste titta på flera gången innan man tycker om den. Ni får se den nån dag =P

Vilket underbart väder vi har idag, solen skiner och det är så vitt och gnistrande ute. Önskar jag vore ledig idag men icke! Jag känner inte alls för att jobba idag, säkert för jag inte känner mig så pigg =( what to do?

Hej så länge


//JessicA



Kommentera inlägget här :