Ingen vanlig dag

publicerat i Fotograf


Hej hej!

Vad ska man ta sig till när kaffet är slut på morgonen och brist på tid för att rusa iväg och handla "drogen" för att fungera på morgonen? Jessica utan sitt morgonkaffe och Aftonblads läsning är nästintill döden. Abstinens, mina rutiner rubbas och på köpet förvandlas jag till en grinig satkärring. Ge mig kaffe!!!!!

Sitter på Kiwa nu med en kopp bredvid mig. Sakta stillar kaffet min abstinens, från att gå från en satkärring så börjar glorian växa fram över huvudet. Jessica mår toppen! Idag är ingen vanlig dag =)



Idag är dagen då jag och käre Peter Pan åker på roadtrip till Orust för att besöka min lika knäppa vän Mägdi!!! Jisses vad jag har sett framemot det! Det blir en sväng ner till Göteborg imorgon för att gå och titta på "modemässa" eller vad det nu är, mycket skoj! Underbart att komma bort igen, gött för själen. Som jag sagt tidigare så är det så vackert på Orust. Denna gång ska jag få till bra naturbilder och vilken tur jag har som får en lärare som Pan vid min sida! I kind a like it...
Vi får se vad som händer och sker på lördag, antagligen blir det lite lättdricka i goa vännerslag hos Mägdi med lyxmiddag som ÖB:s nudlar...inte illa alls! Igår lagade jag och Pan vegomat och måste säga att det blev helt lyckat. Hamburgare med skivad bakpotatis, mums mums. Snart dax för lite lunch känner jag...så jag inte förvandlas till en satkärring =P

Se om det blir updates från Orust...annars så ses vi nästa vecka!

Haaaaa duuuuu!


//JessicA



Kommentera inlägget här :