-Uppdatering-

publicerat i Dagbok


Det är väldigt irreterande att inte kunna sova ordentligt på nätterna. Jag ligger och vrider och vänder mig och ena stunden fryser jag och nästa svettas jag. Det ligger säkert nått skit i kroppen som vägrar blomma ut. Det syns märkbart på mina ögon, uppsvullna och alldeles rödsprängda, ser ut som man fått en stor sats med sperma rätt i ögonen (ursäkta uttrycket). Hur trevligt är det på en skala?
Vilken sekund som helst kommer bilen braka. Den gick inte igenom besiktningen i måndags, inte för jag trodde nått annat. Denna gång var det inte "allvarliga" fel som de anmärkte på. Dock är det stora fel på den när den håller på att stänga av sig när man kör...hehehe...inte så bra kanske! Jag har varit duktig att söka lite jobb oxå då mina få timmar kommer bli ännu mindre till veckan, skoj..eller inte. Man ska vara glad ändå. Läste imorse en artikel om en tjej som blivit arbetslös som väntar på pengar från sin Alfa-kassa. Vi sitter i samma fitt-situation. Utbetalning beräknas om ca 11 veckor! Skandal! Mycket roligt liv man har att se framemot måste jag säga. Men igen, man ska ändå vara glad och inte oroa sig...det har alltid löst sig förut =P Sista utvägen är ju att sälja sig själv...om man kan hitta lite kunder ;)
I lördags färgade jag håret. Det skulle bli svart men blev mörkbrunt. Färgen vägrade ta i mitt skadade hår. Inte nog med att det blev fel färg så gick håret av på flera ställen...aaaahhhhh TOPPEN! Men man ska vara glad ändå...har jag hört.

Nja så illa är väl ändå inte mitt liv. Det är bara att ställa av bilen, låta håret gå av ännu mer så behöver jag inte slänga ut pengar på en klippning jag ändå inte har råd med. Inte få några pengar på några månader så man inte kan köpa mat så går man ner massor i vikt. Inte råd att köpa cigg så blir jag äntligen rökfri. Det kanske inte är en sån dum plan? Det finns ju dom som har det mycket värre!

Dax för några fjyttiga timmar på jobbet....

Kram

//JessicA...jag är inte BITTER



Kommentera inlägget här :