Borta bra men...

publicerat i Fotograf


....HEMMA BÄST! 

God fortsättning föresten!
Nu har Börgi landat hemma igen.
Jag har haft en super duper rolig vistelse på kusten och känner mig mer död än levande. Det tar på sina krafter att hålla igång. Sorgligt att jag var tvungen att åka hem imorse, jag hade gärna stannat kvar om det inte vore för mitt arbetspass idag. Det är så otroligt vackert på Orust. Vilken natur! De har lyxen att bo mitt i det, snacka om att jag fick sug att flytta ut på landet, i ett eget hus med havsutsikt. Det vore nått det. Jag får nöja mig med min lilla lya och radhusutsikt istället.

                        

Jag är så jäkla seg i både kroppen och själen. Jag vet inte när jag kom i säng inatt och upp tidigt för att sitta och köra från Göteborg, utan fungerande spolarvätska! Så jävla typiskt mig att det inte fungerar. Allt knas händer ju mig så jag är inte ett dugg förvånad, mest trött på att det alltid ska drabba mig. Det funkade rätt bra att stanna till då och då och slänga vatten på rutan =P Kors i taket att jag inte körde av vägen.

Jag har lagt in alla nya bilder sen nyår och lite naturbilder jag tänkte visa när jag har mer ork...urk vad seg man kan vara. Ni får nöja er med den lilla här som är tagen från Magdas fönster och så fort jag känner mig piggare så ska jag berätta massa skoj från nyåret ect....och sit vad skoj jag har haft det. Helt sjukt. Mitt nya smeknamn är Halta-Lotta av en konstig händelse =P

Kram på er....nu ska jag slappa och vila benet!


//JessicA







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ronja!:

Du förstår kära syster, jag älskar dendär bilden! =)

Kommentera inlägget här :