Plåtning

publicerat i Modellbilder


Bortsett från min misär som håller på att förstöra mitt liv mer och mer så har jag ändå lite roligheter att se framemot! Nu på måndag blir en planerad plåtning av och jag har en känsla av att det kommer bli supernice. Det är evigheter sen jag stod framför kameran så nu jävlar ska det bli kalasbilder, är taggad som bara den. Ska bli skönt att slippa resa långt för denna fotning, en heldag hemma hos mig kommer det bli. I kind a like it...



Jag har en hel del nya bilder klara↑ som jag kommer lägga upp på hemsidan när den nu blir klar. Inga jag direkt vill visa på bloggen. Inte illa att jag skaffat domän igen! Jag är seg, det är en del av min personlighet =P Hemsidan kommer att komma med tiden, varför stressa! Jag har haft massa problem med bloggen i några dagar, den vägrar att publicera inlägg efter inlägg och till slut så blev jag så trött att jag radera dom.  Det stod ändå bara massa trams i vanlig ordning.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med katten, jag är så trött och frusen.

Ha en super lördagskväll!

Löve

//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fredrik:

nice..ser jag fram imot gumman..

2:a kommentar, skriven , av jenny:

Ser fram emot å se de bilder :)

Kommentera inlägget här :