Lite blandat

publicerat i Allmänt


Hej!

Vilken strulig dag jag haft det! Klockan ringde tidigt för att vara mig. Tittar ut genom förnstret och till min förvåning hade det snöat som attan. Yes...fan vad tråkigt, bra start på dagen. Katten var inge dåligt nådig heller, hon var nog överallt på mig imorse och ville jag skulle kliva upp, varför inte låta mig vara! Mitt morgonhumör imorse var hemskt.

Lite sen till ett möte jag skulle på, men är DÅ fortfarande i tid. Är så trött på min bil. Vad händer inte då? Bensinstopp!!! Det är bara så typiskt mig, alltid strul med fanskapet! Visst att få det längst en väg, det har hänt några gånger nu men idag fick jag bensinstopp vid rödljusen, jag var såklart första bilen. Jag svor och spottade galla på Bettan, och nej...inga pengar på min mobil. Tar dunken och börjar traska till macken i snövädret, tankar, ringer mamma just in case om det inte skulle vara bensinstopp för att bogsera helvetet. Efter massa strul kommer jag till mötet 40 minuter senare. Jag var blöt som en katt och sminket jag hade kletat på hade runnit ner. Vilken pingla jag var!


Mötet gick snabbt och nästan smärtfritt. Jag skulle tyvärr tillbaka några timmar senare så jag hade bestämt dejt med Millimus hemma hos henne under tiden. Hon bjöd på lunch så jag fick mat idag oxå. Hon har blivit så stor och det har verkligen gått så fort. Hon ska bli mamma om 1½ månad, spännande! Jag hann att packa ner kameran imorse för att snika åt mig lite bilder på Millimus. Hahahaha...nja...det vart inga superbilder men ett mycket gott skratt rikare däremot =P Dagen ordnade tills sig rätt bra bortsett från massa strul på morgonen. Saker och ting är meningen, men man ska vara glad ändå!

Åh idag har jag varit effektiv! Jag har gjort klart två bilder som ska upp på hemsidan...hyffsat nöjd över dom. Tyvärr så tänker jag inte visa dom på bloggen, jag vill...men nja....eller inte...med tiden får ni se. Nu när lusten håller i sig ska jag nog pyssla vidare med några...nån jag kanske kan visa här sen ;)

Tjing tjong långkalsong


//JessicA



Kommentera inlägget här :