Grubblar

publicerat i Modellbilder


Det känns som jag fått en överdos av kaffe. Jag borde sova men sitter som vanligt vid dumburken och slösurfar. Den sista kaffekoppen borde jag ha skippat, men den avnjöts i trevligt sällskap, mysigt att ha dig här gumman! Jag är för pigg för att sova, jävla kaffet. Mitt eget fel. Jag har grubblat en hel del över mitt liv på senaste tiden. Mycket som snurrar och ibland känns det så hopplöst att man måste orda allt helt själv, det finns ingen som kan ändra på mitt liv förutom jag. Det skulle vara skönt att få slippa det nångång. Nån som vill försöka? =P


Min favorit bild just nu, den är så harmonisk. Gillas den?

Jag vet att jag kommer få ett bättre liv, inte för mitt liv suger så mycket men livet kan alltid förbättras. Jag har alltid känt det så starkt att mitt liv kommer bli underbart. Hur vet jag inte men det har bara varit som en inre glöd som inte riktigt tänt till ännu. Det kommer ordna sig för lilla mig oxå...nån dag...men inte just idag. Jag ska sluta att grubbla innan det sätter massa grillos i huvudet. Allt har en tedens att fixa sig, på ett ytterst klurigt sätt...så varför oroa sig?

Jag ska försöka sova och drömma vackert...det är ju en ny dag med nya möjligheter imorgon! <3

Kyss och kel


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Allt kommer att ordna sig gumman! Du vet att jag finns där för dig när som helst, bara att ringa eller komma bort. Kramis!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Börgi Börg! Du är min bästa vän, är så kul att träffa dig och allt kommer att lösa sig. Livet är inte en dans på röda rosor.. Men allt löser sig för snille jenter vettu och du ä en av dem! PUSS / Millimetermusen.

3:e kommentar, skriven , av Fredrik:

Gillar bilden skitskarp gumman...Jag är övertygad att du kommer få ett underbart liv med vad allt det hör till man,villa,barn och en ljusblå volvo.

Men är det nått så vet du mitt nummer och det är bara ringa när du känner för det..



Kram Fredrik

4:e kommentar, skriven , av myran:

Fin bild och snygg gaddning!

Det är klart att det kommer att ordna sig du är ju ung ännu :)



kram

Kommentera inlägget här :