-Party-

publicerat i Nöje






GRATTIS PÅ FÖRDELSEDAGARNA ZIZZI OCH JILLSAN!

Gårdagen var hur lyckad som helst! My dear lovely friend Zizzi ↑ ordnade lite party med massor med snacks, grönsaker och ostbuffè! Gumman blev hela 27 år! Jag skäms lite för jag hade helt glömt bort Jillsan som nyss fyllt år, grattis i efterskott sweetie! Jag käkade så jävla mycket så min magen svullnade upp till tusen. Helt ärligt, det såg ut som jag vore i 6:e månaden! Det var jag och skålarna hela kvällen. Jag gjorde en lysande debut igår. För många låter detta som nått helt "onaturligt". I knoooooow...men iallafall så var spiknykter...hela natten lång. Det komiska i allt detta, att man kan ha så bejublande roligt när man är nykter! Det trodde jag inte! Visst att jag varit nykter innan på fester ect men aldrigt uppleft det på sättet jag upplevde det igår.


Jag hade det hur trevligt som helst. Det var så mysigt och avslappnande och inget tjat varför jag för engång skull var nykter. Efter vissa omständigheter så har jag bestämt mig för att dra ner en smula på alkoholintaget. Jag måste medge att jag var lite "osäker" hur man ska bete sig på krogen i nyktert tillstånd. Ska jag dansa NU...NYKTER? Vad fan snackar ni om? Börgi stel som en pinne som skulle shaka loss till musiken! Hahhahahahaha!  Men men...jag kom igång eftersom Zizzi var i sitt ESS:e och hon ägde dansgolvet! Hon kan röra sig till musiken den bönan alltså, impad! Mitt fläsk var över hela dansgolvet sen!!! Wiiiii vad skoj!



Jillsan skjutsade jag hem innan utgång. Lite synd för det var så länge sedan jag träffade henne. Ville umgås mer med du! Men vad gör man inte om huvudet värker och man har småbarn hemma? Men sweetie, hur roligt som helst att träffa dig igen! Frida drog rätt omgående till ett annat ställe och Marie drog hem. Jaha liksom. Danne vart så dålig så han spydde ner hela trappan och gissa att jag var glad för att vara nykter!


Hur i helskotta får man in hela botten på en flaska? ↑


Efter all diverse "taxi" körning åt fölk så var det en underbar känsla att krypa ner i sin säng och sussa kudden runt 04.30. Vaknade runt 14 idag och kände mig bakis! Vad fan är meningen att avstå från alkoholen om man känner sig dålig ÄNDÅ dagen efter?! Hhmmm....

Tack mina underbara vänner för en toppen kväll!


//JessicA



Kommentera inlägget här :