Arvikafestivalen

publicerat i Nöje


....here I come! Snart dax att packa mina väskor och göra mig redo för festival. Känslorna är blandade då jag aldrig varit på något liknande. Det blir nog säkert gör nice! Massor med bra band spelar och på lördag kommer nog bli den bästa dagen då Thåström spelar. Mannen jag ska gifta mig med =P Jag är i valet och kvalet om jag ska släpa med mig min kamera. Vill ju ta massa bilden ju men samtidigt jobbigt att släpa med den och vem vet om nån tar den eller att jag själv slarvar bort den? Det skulle vara en mardröm!

Ha en super duper bra helg!


Hörs på söndag!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isa:

det blir nog skitkul ska du se. du får se till att festa lite åt mig också eftersom jag inte lyckas ta mig dit :(

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

eeeh ...spelar inte thåström och ternheim i gbg på lördag??

3:e kommentar, skriven , av JessicA:

Jag tror att Thåström/Thernheim spelade i torsdags eller i fredags i Gbg för de stod allt på scenen i lördags =D

Kommentera inlägget här :