Colour

publicerat i Modellbilder


Vad hände med sommaren? Den bara försvann. Det är jävligt dystert väder idag må jag säga. Det gör väl inte speciellt mycket då jag bara jobbar, jobbar och jobbar. Bara 9 dagar kvar tills jag får en ledig dag...wiiiiihooo!


Foto: Christer Persson Retusch: Jag

Igår var jag och Gräs nere till hamnen på den årliga Hamnfestivalen. Det var inte så mycket att hurra för. Blir väl antagligen bättre när helgen kommer, då jobbar jag *muttrar*. Idag slutar jag tidigt på jobbet, eventuellt blir det lite fotning med mig bakom kameran om regnet slutar till eftermiddagen, sån tur lär väl inte jag ha! Nåväl...vad är en bal på slottet?

Vad ska ni hitta på en dag som denna?

Haa duu!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av apan:

ascoola bilder! älskar färgen! och 60-tal!

Kommentera inlägget här :