Fredag

publicerat i Allmänt


Helluuu!

Äntligen fredag och jag är ledig hela helgen...tjoohooo! Bara idag att jobba. Sen väntar monsterpass i hela 12 dagar. Det känns ju mindre roligt faktiskt. Försöker planera in något mer roligt efter det, en tripp ner till Gbg kanske eller varför inte en weekend till Rom eller Paris? Det känns ju som en evighet att vänta ända till nästa år då det blir Monza/Italien. Jag skulle så gärna vilja gå på Pridefestivalen oxå och se min favoritgrupp Diamond dogs uppträda där min kära vän Matias är medlem i gruppen. Han gör ex Linda Bengtzing =P När han var här förra veckan snackade vi massa roliga saker. Jag vill så gärna se volten han ska göra med 12cm höga klackar! Extremt duktig är godingen. Nu är jag ännu mer taggad att flytta till storstaden!




Ha en mycket härlig dag i solen!


//JessicA



Kommentera inlägget här :