Nytt på Bloggen

publicerat i Allmänt


Hej!

Jag hade lite dötid och pysslade lite med bloggen. Inte så mycket roligare än innan men lite nytt för ögat. Blev knas med headern, suddig och fel färger men orkar inte fixa till den, helt enkelt en annan dag. Lat är mitt förnamn. Fint väder, ser ut som jag ska iväg och baaada lite senare men skräcken för att träffa på en ormjävel IGEN känns inte alltför roligt. Det skulle vara så typiskt om det inträffar igen...my bad luck!

Igår kväll hade jag det så mysigt så. Jag och Gräsberg gick ner till Susanne & Thure för att dricka kaffe. Där gick man på en liten nit. "Kaffe" är ett nytt substitut för alkohol. Lite öl, vin och drinkar tillsammans med TP spelande. Jag tycker vanligtvis inte att TP är skoj, det är alldeles för svåra frågor för en osmart jänta som mig. Det var riktigt trevligt och mysigt måste jag säga. Tack för en trevlig afton mina kära!
Igår var oxå sista dagen på auktionen på tradera, hoppades få sålt min gamla kamera då jag har en ny nu vett ni. Blev riktigt glad att den gick för hela 3700kr! Jippi...Börgi får mat på bordet denna månad =P

Senare ikväll kanske det dyker upp lite bilder.....


Hej så länge


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gräset:

Kaffe hos Suss o Thure kan bli lite vad som helst ja :P Men fan vad kul det blev! Man är privilegiad med såna vänner!



O beklagar TP förlusten, men det är ju inte lätt o möta mig då.... :P

Kommentera inlägget här :